ریاست جمهور منتخب،جناب آقای دکتر پزشکیان


  • 101 روز پیش

از: متخصصین مهندسی و تعمیرات هواپیمایی 

به: رئیس جمهور منتخب

با سلام،

صنعت حمل و نقل هوایی کشور در طی سالهای اخیر به اندازه کافی از تحریم‌ها زخم خورده است و دیگر این بدن نحیف طاقت ادامه دادن ندارد به اذعان اکثر کارشناسان با این روند تحریم‌ها و کمبودها تنها این منابع انسانی متخصص ، با دانش و تجربه ی گرانبها خود بوده اند که این صنعت را تا کنون سراپا نگه داشته اند.

ما از دولت منتخب انتظار بهبود روابط بین المللی را داشته تا با ایجاد ارتباط سازنده با شرکت‌های معتبر خارجی نسبت به نوسازی ناوگان ،تامین قطعات و ملزومات لازم برای فعال سازی ناوگان زمینگیر،نوسازی تجهیزات فرودگاهی و.... اقدام عاجل داشته تا فاصله عمیق بوجود آمده صنعت هوایی کشور با همسایگان از این بیشتر نگردد.

ما از دولت منتخب انتظار اصلاح ساختاری سازمان و شرکت هما را داشته و بالطبع افزایش و بهبود حقوق و مزایا پرسنل متخصص و صف را بر اساس تخصص و مسئولیت های هر شغل خواستاریم.

 

با عرض تبریک انتخاب دکتر پزشکیان با حضور آگاهانه مردمی که علی رغم تمامی ناملایمتی ها و مصائب سال‌های اخیر با هدایت و دعوت چهره های برجسته و خوشنام سیاسی،اجتماعی،دانشگاهی و فرهنگی لبیک گفته و برای ایران بپاخواستند.

جامعه بزرگ و متخصص صنعت هوانوردی کشوربویژه متخصصینن مهندسی وتعمیرات هواپیما  نیز از این قاعده مستثنی نبود و با علم به نیاز این صنعت به گشایشهای اقتصادی و بین المللی جهت توقف روند موجود و آغاز توسعه و پیشرفت با تمام قوا وارد این کارزار گردید.

باید بدانیم و آگاه باشیم که کار اصلی از شروع دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و می‌بایست با بهره گیری از نخبگان و دلسوزان صنعت به وعده های استفاده از متخصصین امر با هر نگاه و تفکری جامعه عمل پوشانده شود.

استفاده از مشاوره ،همفکری و خردجمعی این گروه به فراموشی سپرده نشود که فرصتها همچون باد خواهد گذشت .

مدیران ،متخصصین و نخبگان این صنعت آماده ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود میباشند تا این مسیر صعب را به سهولت طی کنیم.